21 października pod hasłem: „Stwórz markę, która zwycięża na rynku! Poznaj skuteczne światowe strategie.” odbędzie się w Warszawie kolejne seminarium z cyklu AUTORYTETY. Spotkanie poprowadzi Scott Bedbury, ekspert z dziedziny brandingu, ale również praktyk, który współpracował z takimi firmami, jak Nike, Sturbucks, Google, Facebook, Coca-Cola, Mars.
ZAPISZ SIĘ NA SEMINARIUM, JEŚLI CHCESZ DOWIEDZIEĆ SIĘ JAK...• stworzyć podwaliny silnej, globalnej marki,
• skutecznie odróżnić się od konkurencji,
• przekształcić markę w taką, która przyciąga nie tylko konsumentów, ale również najbardziej utalentowanych pracowników,
• stworzyć wyjątkową opowieść o marce w każdym medium,
• zapewnić konsumentom unikalne doświadczenia z marką.
W czasie seminarium, Scott Bedbury omówi najlepsze narzędzia, metody oraz przedstawi praktyczne rady, które sprawdzają się w przypadku prawie każdej marki. Niezależnie od tego, czy jej właścicielem jest wchodząca na rynek mała firma, czy też międzynarodowa korporacja dysponująca wielkim budżetem.
Bedbury odniesie się do przykładów najlepszych kampanii brandingowych. Przeanalizuje również najbardziej żenujące błędy, z których każdy może wyciągnąć lekcję dla siebie.
Przygotuj się na pouczającą i zabawną prezentację. W trakcie seminarium poznasz sekrety największych światowych firm, które mimo trudnych warunków rynkowych i zaciętej konkurencji potrafią stworzyć wyjątkową markę.
Zapraszamy do udziału. Więcej informacji:
Agnieszka Majcherek
Koordynator Projektu
BIGRAM SA
e-mail: agnieszka.majcherek@bigram.pl
Tel. 605 551 657
Organizatorzy: BIGRAM oraz Golden Mark
Patron Biznesowy: Brytyjsko Polska Izba Handlowa
Parter: Puls Biznesu
Patron Branżowy: Brief
Patroni Medialni: Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, SARE, Marketing przy Kawie, Business Magazine Manager, THINKTHANK, ESSENCE, Gazeta Bankowa, Personel i Zarządzanie, Fischer Trading Group, GoldenLine.
Link do strony artykułu: https://wirtualnemedia.pl./centrum-prasowe/artykul/architekt-sukcesu-nike-i-starbucks-jesienia-w-polsce